GoPro míří opět vzhůru říká Nick Woodmann

Líbil se vám článek? Sdílejte ho!

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Nick Woodmann GoPro Karma + Hero 5 Black

Nicholas D. “Nick” Woodman je americký businessman a filantrop. Pro nás je to hlavně spoluzakladatel a CEO společnosti GoPro. Na uplynulém CESu 2017 se při rozhovoru s novinářem Benem Popperem trochu rozpovídal o plánované budoucnosti společnosti GoPro. Hlavně pak o té, která se týká jejich vzdušných aktivit.

 

Nick Woodman naznačil budoucí směr letu GoPro

Po nahodilých pádech byly všechny GoPro Karmy staženy z trhu. Nick do budoucna prorokoval návrat Karmy. To se docela dobře dalo čekat a také se o tom hojně spekulovalo. Společnost GoPro to stálo nemalé finance a úsilí připravit nový druh “kompaktní” létající kamery. Ve světě to vyvolalo nemalé pozdvižení. Našli novou trhlinu na trhu a zabrnkali lidem na tu správnou strunu. Konkurence se mohla a stále ještě může přetrhnout, aby uvedli na trh něco v podobném duchu. Nejlépe to asi dopadlo pro společnost DJI, jejichž Mavic Pro se asi povedl o něco více. Byl a stále je vybavenější, kompaktnější a vychází z ověřeného základu. Například i JYU se snaží připravit svůj Spider X, aby se připojili k tomuto trendu. Společnost GoPro kolem své Karmy vytvořila takovou auru, že se ani nemůžeme divit, když jim to zákazníci odpouštějí. Ba naopak lze ve vzduchu nadšení a očekávání krájet.

Nick si je jistý, že se svým plánem nadchne nejen stávající zákazníky, ale osloví i nové. Doslova řekl: “It means that the foundation has been laid for great things to come in the Karma line.”, což si můžeme přeložit jako: “To znamená, že byl položen základ k velkým věcem, které přijdou v linii Karmy.” Toto vyjádření lze celkem jednoznačně pochopit jako příslib nejen návratu GoPro Karma, ale také rozšíření výrobního portfolia o další létající kameru/y. GoPro má kompletní inženýrské zázemí, vlastní výrobu, distribuční síť, vybudované jméno i svou pozici na trhu. Vždyť posledních 15 let strávili budováním globální značky a distribuce. Nyní mají vybudovanou i silnou fanouškovskou základnu a tak si na závěr připomeneme jedno rčení: “Co tě nezabije, to tě posílí.” Uvidíme, zda to v tomto případě bude také platit, ale my věříme, že ano.

Více informací bylo přislíbeno v průběhu měsíce února a vy budete s námi u toho.

 

Zdroj: The Verge

%d bloggers like this: